کارلوس کی روش که حالا با این تیم ایران خود را برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه آماده می کند در صورتیکه بتواند این تیم را به روسیه برساند پاداش ویژه ای دریافت خواهد کرد.

رقم قرارداد کی‌روش لو رفت/ در صورت صعود ایران به جام‌جهانی کارلوس چقدر می‌گیرد؟

به گزارش قدس آنلاین، سالهاست که در مورد مبلغ کلان و بالای قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی ایران صحبت می شود و حرف و حدیث زیادی را هم به همراه داشته. با این حال در تازه ترین گزارشی که منتشر شده کی روش را جزو پنج مربی اول گران معرفی کرده اند که البته در تاریخ ورزش ایران وی گرانترین مربی است.

درحالی که تیم ملی خود را برای دیدار با ازبکستان آماده می کند جام نیوز در گزارشی عنوان کرده که رقم قرارداد کی روش چقدر است. براساس این گزارش  بندهایی در قرارداد سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال گنجانده شده که در صورت صعود به جام جهانی دستمزدش به 10 میلیارد تومان خواهد رسید.

شنیدیم در صورتی که کارلوس کی‌روش بتواند تیم ملی فوتبال کشورمان را به جام جهانی 2018 روسیه برساند دستمزدش برای یک سال مربیگری در ایران به حدود 10 میلیارد تومان خواهد رسید!

البته طبق شنیده ها اصل قرارداد مرد پرتغالی سالی یک میلیون و 400 هزار یورو است که با احتساب هر یورو 4 هزار تومان مبلغی حدود 5 میلیارد و 600 میلیون تومان می شود اما بندهایی در قرارداد کی روش گنجانده شده که در صورت صعود به جام جهانی 2018 روسیه این مبلغ به 10 میلیارد تومان هم خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.